Czy wiesz, że w Stanach Zjednoczonych już ponad połowa przedsiębiorców korzysta z tzw. cloud computing? Księgowość w chmurze jest niezwykle wygodna, a dodatkowo pozwala zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Na czym polega i jak to wygląda?
Księgowość w chmurze polega na tym, że każdy użytkownik posiada dostęp do programów i aplikacji księgowych za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Fizycznie ich dane i programy księgowe znajdują się na serwerze dostawcy, ale wszystkie zmiany i aktualizacje wprowadzane są online.
Nasze biuro rachunkowe w Poznaniu razem z Twoją firmą pracuje na jednej bazie danych za pośrednictwem Internetu. Dostęp do księgowości online ma każdy pracownik działu księgowego oraz biura rachunkowego, który posiada login i hasło dostępu do niej. Do chmury można zalogować się z każdego urządzenia podłączonego do Internetu za pośrednictwem dowolnej przeglądarki internetowej. Do programu księgowego można logować się także za pomocą specjalnej aplikacji, która jest do pobrania na naszej stronie www – Comarch erp optima saas.
Gwarantujemy, że księgowość online w naszym biurze rachunkowym jest w 100% bezpieczna! Przesyłane dane są szyfrowane zaawansowaną technologią wykorzystaną przez największe banki do szyfrowania danych. Dzięki kopiom bezpieczeństwa oraz przechowywaniu danych na kilku serwerach jednocześnie, nie musimy martwić się o utratę danych czy awarię serwera.
Interesuje Cię księgowość w chmurze? Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!
• Biuro rachunkowe cennik
• OPTIMUM – Biuro Rachunkowe, Poznań ul. Knapowskiego 17